wtorek, 16 kwietnia 2013

Czerwień, czerwień...

Witam, znowu dawno mnie nie było ale wróciłam. Mam nadzieję, że więcej nie będę miała tak długiej przerwy. Zrobiłam dwie czerwone bransoletki. Prostokątny element w jednej z bransoletek został wykonany  przeze mnie z masy solnej. Przyznam się, że mam wielki szacunek do wszystkich osób działających z masą solną. Zazdroszczę Wam cierpliwości!
1.
"Czerwona bransoletka z prostokątnym guzikiem". Guzik został wykonany z masy solnej i pomalowany farbą akrylową. Bransoletka pleciona z sznurka woskowanego zapinana na guzik. Długość bransoletki około 20cm.  Kolor na zdjęciach może nieznacznie różnić się od koloru w rzeczywistości.
Symbol: BP008
Cena: 8 zł
Kontakt: orchidea90@gmail.com
Stylowi.pl : http://stylowi.pl/6485524



2.
"Czerwona bransoletka z budzikiem". Wykonana z sznurka woskowanego. Ozdobnym elementem "budzikiem". Zapinana na karabińczyk. Długość bransoletki to około 20 cm. Kolor na zdjęciach może nieznacznie różnić się od koloru w rzeczywistości.

Symbol: BP009
Cena: 8 zł
Kontakt: orchidea90@gmail.com
Stylowi.pl : http://stylowi.pl/6485612




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz